Neskončnost

Z morjem je prav tako kot z ljubeznijo.Nič polovičarskega ne sme biti vmes.
Nič misli, ki lomijo in polovičijo občutek neskončnosti,
ki si ga ujel za trenutek v pest;
le za trenutek,
ki pa ostane v najbolj skritem delu srca.

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Ohoho, kako lepo si to zapisala in dodatno opremila s tako lepo romantično fotko. Barve so zakon. Jaz bi jo imela kar na steni v stanovanju.
Oseba stella sporoča …
Nisem bila glih prepričana o njeni kvaliteti. Sem oklevala al bi jo pripopala al bi jo brisala.
Zdej je tu! na ogled vsem vam, da ji date - oz.+.
Hvala Andzica za vse komentarje.Inštrukcij ne bo, ker jih sama potrebujem vsaj še za dve življenji, potem pa 8:)
Oseba Jasmina P. sporoča …
Ob takem prizoru pa človek ostane brez besed... hvala, ker si ta trenutek delila z nami.
Oseba stella sporoča …
Joj Jasmina nje me spravljat v jok....Kot sem napisala sem oklevala o njeni kvaliteti, potem pa .....objavila.
Oseba Tonček Tone Toplak sporoča …
zelo dobra fotka :)
Oseba Tika sporoča …
Prelepo ....to so prizori, ko so besede premalo...
Oseba Unknown sporoča …
Slika kot z razglednice,da o komentarju ne govorim.
Oseba Joop Zand sporoča …
A wonderful sunset..... lovely colors and this little boot with fischerman is very nice.
I love this kind of pictures.

warm greetings and a nice sunday.

Joop

Priljubljene objave