So suhe rože slab feng šuj?

Komentarji

Oseba Cristina Deboni sporoča …
Meraviglioso fiore e dettaglio!
Complimenti per la stupenda foto! ciao Cri : )
Oseba Erika sporoča …
Beautiful!!!!
Oseba Lisa Gordon sporoča …
This is such a beautiful flower and photograph, Stella.
Have a wonderful weekend!
Oseba Saša S. sporoča …
Feng Šuj je davno obupal nad menoj. Mogoče so mi ravno zato te trdožive suhe rože zelo všeč.
Pohvale tvojemu minimalističnemu blogu, res lepo, da z eno samo fotografijo poveš tako veliko. Sem stalna gostja, čeprav nikoli ne komentiram. Pogledam in grem in se vračam.
Oseba stella sporoča …
Saša hvala za komentar.
Naslov ki sem ga dala je kopiran ,,
iz članka ko je Pahor podaril Merklovi šopeh suhega cvetja, od branjevk v Sloveniji.

Sicer so meni te rožice izjemne, letos prvić krasijo moj balkon.


Število cvetnih listov nam ne pove ničesar
o vzdržljivosti cvetlice.
Ta je odvisna od zemlje v kateri raste, od stebla po katerem dobiva hrano in od listov, ki prestrezajo sončne zarke

Enako velja za ljudi.

Feng Šhui pa ni odkirvanje Amerike vse je že odkrito... to da TV ne sodi v splanico vemo brez feng shuia.... , kaj v stanovanju na ta dan valentinovega spremenititi.... itd itd...

Moja Slovenija je dežela, ki je daleč od Kitajske ... daleč od naših prelepih Alp...
je dežela kjer kjer cveti tisoč rožic, ki so primerne našemu okolju našim potrebam... .






.

Priljubljene objave